4.6
gebaseerd op 52 reviews
Joyce - ongeveer 2 jaar geleden

Heel goed geholpen en klantvriendelijk. :)

Michael - ongeveer 2 jaar geleden

Perfect zoals altijd ! Beste salon voor epilatie, wenkbrauwen, waxen. Etc

Elianne - ongeveer 2 jaar geleden

Ik kom hier altijd voor mijn wenkbrauwen en ik ben elke keer super tevreden. Echt een aanrader !

Elianne - ongeveer 2 jaar geleden

Ik was voor het eerst, behandeling was super netjes verlopen

Zrinka - meer dan 2 jaar geleden
Darjanella - meer dan 2 jaar geleden

Fijne salon

Chelsea - meer dan 2 jaar geleden
Elza - bijna 3 jaar geleden
Marloes - bijna 3 jaar geleden
Evangelia - bijna 3 jaar geleden