De pedicure sprak geen NL en geen Engels, kwam 10 minuten te laat. Geen excuses van haar kant, was totaal geen communicatie, geen boe of ba. De bazin die later kwam heeft excuses aangeboden maar vindt dat zo iemand niet alleen in de zaak kan zijn. Ook lagen alle te gebruiken materialen in n rommelig bakje. De bazin heeft echt haar best gedaan na de behandeling om het goed te maken maar ik was er 1 uur frustratie klaar mee.
Hele fijne salon! Super netjes onvangen door vrolijke, vriendelijke dames. Geweest voor een pedicure. De dame was kundig in haar werk, ze neemt de tijd en beantwoord je vragen. Enorm fijne ervaring en gezellige dames in de salon! Ik kom zeker terug!
Altijd professionele service en blij met de service!
Prettige en professionele behandeling.
Fijn dat ik snel terecht kon. Behandeling startte wel iets later, maar werd goed uitgevoerd!
Liliane is naast een vaksmens ook een inspirerende vrouw :) Ze neemt haar tijd en doet haar werk zorgvuldig. Haar salon is netjes, schoon en makkelijk te bereiken.
Heel Goed massage. Ze weet zeker wat ze doet ๐๐พ
I visited this salon last week. The master cut my fingers twice (to the blood) and hasn't even apologized. I paid in advance so it was difficult to negotiate. I'd never recommend this place